CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008


Αν νομίζατε ότι αυτή η κατσίκα η Beyonce είναι η μόνη άχαρη αγγούρω από το "να 'ταν-κι-άλλο" συγκρότημα Destiny's Child μετά τη θεική σαβούρα της, είστε εντελώς λανθασμένοι. Η ατάλαντη Μichelle έχει, κι αυτή, να θυμάται στιγμές θριάμβου. Άντε να σαβουρωθεί και η Kelly να ολοκληρωθεί το τρίο της επιτυχίας.Φαντάζομαι την σκατόφατσα της Beyonce την ώρα που γύρναγε σπίτι της μετά τη σούπα της Michelle να γελάει κακιασμένα: ΧΑΧΑΧΑΧΑ Τη μαλάκω.... έσκασε κάτω σαν καρπούζι... Η άχρηστη....Σήμερα σίγουρα θα αναπολεί αυτή τη μέρα μελαγχολικά: Αχ, τι έπαθα η καψερή... μα να πέσω και να σκοντάψω? Ορίστε... τα λούζομαι τώρα.. JAAAAYYYYY που είσαι ρε μαλάκα να μου σταθείς αυτές τις δύσκολες ώρες? Κάνα κέρατο με αυτή τη λατέρνα τη Rihanna θα μου ρίχνεις πάλι. Αυτή έβγαλε Umbrella... θα βγάλω κι εγώ ένα με τίτλο "Καφετιέρα". Θα πάει σίγουρα στο νο.1!Εγώ Beyonce μου μαζί σου το νιώθω το δράμα μη νομίζεις. Νερό στο όνομά σου πίνω...Άντε και την άλλη φορά να σκάσεις κάτω με τον κώλο να δούμε πως φένεσαι όταν πέφτεις και ανάσκελα!Να τις χιλιάσεις βρε (τις σαβούρες)!