CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008


Ω ΝΑΙ!Britney Is Back!It's Britney Bitch....Ξεφτύλω, ρεζίλω, τσόκαρο και όλα τα καλά. Αλλά το τραγούδι ακούγεται (εγώ βασικά έχω κολλήσει!!!) και γενικά αρέσει πολύ συνοδευόμενο από καλές κριτικές (ποιος.. η Britney!!). Βεβαίως ο τρισκατάρατος Timbaland βγήκε να το θάψει και είπε μέσα σ'όλα ότι είναι τζερτζελοτράγουδο, βαρετό και δεν έχει δυνατά beats. Τι ζώον θέε μου. Λες κι αυτός κάνει ποιότητα (μη χέσω). Απλά στο κομμάτι λείπουν τα τελείως κάφρικα φωνητικά του... Ο Jay-Z πάντως τη θέλει λέει για συνεργασία. Κι εγώ! Κατά τ'άλλα το κομμάτι δεν έχει μεγάλη διαφορά από αυτά του Timbaland. Πάντως γουστάρω τρελά, το έχω ringtone να ακούω το It's Britney Bitch και να γελάω!! By the way... Βγήκε να την κράξει και η Keira Knightley (αυτή η ΘΕΑ!) και σαν απάντηση η Britney είπε "Who's Keria Knightley?" ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.... Αργότερα είπε "I guess she must need the publicity". Ok... Κι εσύ καλή μου Britney.... Μην ξεχνιόμαστε..