CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008




Μπαζοκυρά Σε Απόγνωση
Hit Her Baby 10 More Times μπας και στανιάρει.Εδώ σε αυτό το υπέροχο ενσταντανέ βλέπουμε την καλή μας αγελάδα, Britney, να εκφράζει με μπρίο το θαυμασμό της για την Σύμμαχο και Συμπαραστάτη Lindsay Lohan. Η εκρηκτική παρουσία της Britney έγινε στο γύρισμα για το νέο της Video με τίτλο "Give Me More" (προφανώς σε φαγητό αναφέρεται το κομμάτι)όπου η πονεμένη αυτή γυναίκα δηλώνει εμμέσως φαν της ταινίας "I Know Who Killed Me" με πρωταγωνίστρια το Λιντσάκι. Ζει ακόμα με τη φαντασίωση ότι είναι γεννημένη για τη μπάρα αλλά εγώ νομίζω πως το γύρισμα δεν διακόπηκε νωρίτερα από τα στριγγλίδια της αλλά από το ξεχαρβάλωμα του στούντιο την ώρα που η καλλιτέχνιδα κρεμιόταν από την μπάρα.Αν κοιτάξετε καλά, θα παρατηρήσετε ότι ούτε το δίχτυ "φάτε μάτια ψάρια" την άντεξε και σκίστηκε από τη μπούτα της. Και καλά, το καλσοόν δεν άντεξε. Μια ράφτρα δεν είχε εκεί πέρα να το φτιάξει? Αυτή τη σπίτι έχει ανοίξει χωρίς να ξέρει να περάσει μια κλωστή απ'τη βελόνα? Τώρα που το σκέφτομαι με τέτοια μέθα αποκλείεται να μπορεί να διακρίνει την τρύπα της βελόνας. Εδώ δεν μπορεί να διακρίνει την τρύπα στο κεφάλι της.Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό. Έχει κι άλλο. Η Britney ήταν αποφασισμένη να δώσει ρέστα και σε αυτή της την εμφάνιση...Εκεί που τράβαγε η κάμερα τον κώλο της (Γκρο πλαν και πάλι δεν κατάφεραν να την βγάλουν όλη), άρχισε να ουρλιάζει και να οδύρεται."Μπουχουχουχου... Φέρτε μου το σκυλάκι μου... ΤΩΡΑΑΑΑΑ... μόνο αυτό με αγαπάει. Έχω γίνει σκέτη βουβάλα... ακούω το ένα σκρατς μετά το άλλο όταν κουνιέμαι, η μάνα μου κοιτάει πως θα μου φάει τα λεφτά. Εγώ είμαι μια ζωή μαστουρωμένη, αφού μόνο αλεύρι δεν έχω σνιφάρει, και όλο με κοροιδεύουν που βγαίνει έξω το βυζί μου. ΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ. Το χέρι μου ούτε που καταλαβαίνει πως κατεβάζει το μπλουζάκι... ΘΕΛΩ RED BUUUUULL... ΤΩΡΑΑΑΑ Φερε μου μωρή μαλακισμένη καργιόλα ένα red bull... τι σε πληρώνω? Να τα ξύνεις?"Εργαζόμενη: Κυρία, έχετε πιει 20 από το πρωί. Μάλλον σας έχει πειράξει. Δεν προτείνω-Βritney: ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. Πουταναριό που θα μου πεις και τι θα κάνω. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ... Βοήθεια κόσμε... Σώστε με από αυτό το βούρκο. Κάτσε να αλλάξω πλευρό.. πιάστηκε ο κώλος μου -ΣΚΡΑΤΣ-... Πάλι σκίστηκε. Ε αυτό πια δεν είναι καλσόν, η τράτα μας η κουρελού είναι. ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΑΣΕΡ... θέλω μασάζ...Εργαζόμενη: Ο σκηνοθέτης μου είπε να σας πω ότι εδώ έχουμε γύρισμα. Δεν είμαστε Rehab Center Promises εδώ λέει. Επίσης είπε να σας πω ότι αν δεν πάτε αμέσως για γύρισμα θα σας πιάσει από τα εξτένσιονς και θα σας γυρίζει σβούρες μέχρι να γίνεται Bruce Willis όπως τότε που σας έπιασαν παπαράτσι με μια ομπρέλα-Βritney: ΣΚΑΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ. Αι στο διάλο. Όλη μέρα στη δουλειά και ένα μασάζ δεν λέτε να μου φέρετε. Σε λίγο θα μου κόψετε και τα ένσημα.Σκηνοθέτης: Τι κλαις μωρή? Σου κοψε η μπεσαμέλ?Βritney: Συγκινήθηκα εκεί πάνω στη μπάρα.. Μου θύμισε όμορφες παιδικές αναμνήσεις στο σπίτι που η κουζίνα μύριζε ψαρίλα τηγανιτή κι εγώ έβγαινα γυμνή και χόρευα κρατόντας το πάσο για μπάρα. Ερχόταν όλος ο κόσμος να με δει. Είχαμε χεστεί στο τάληρο..Σκηνοθέτης: Σωστά... τότε σε κράταγαν τα πάσα...Britney: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAΑ..... Φύγεται όλοι.. Όλοι.. εγώ θα το γυρίσω το βίντεο. μόνη μου. Φέρε μου την κάμερα εσύ ρε μανιαμούνια.... Μου θέλεις και κάμερα. Άντε ρε να τραβήξεις καμια μαλακία σε έχει φάει η αγαμία.Καμερα-μαν: Έτσι όπως είσαι τώρα με το μέικ απ να τρέχει το βίντεο κλιπ θα είναι πιο τρομαχτικό από το θρίλερ της Lindsay. Σα βαμπίρ-φάλαινα είσαι... Μου θες και come back...Britney: ΜΠΟΥΡΛΩΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ! (ΜΠΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜ) ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ (γελάει κακιασμένα).Το επόμενο πρωινό οι τελευταίες φλόγες σβήνουν ενώ η Βritney τρέχει με βλέμμα μανιακού από τις στάχτες. Γιατί όπως όλοι ξέρουμε...Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει...