CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008


Θα αρχίσω με τη "Πορνο-Μάνα" που δεν είναι άλλη από την Pam (την Anderson). H Pam που λέτε, βγήκε και είπε ότι μια μέρα, προφανώς μες στα μεθύσια και τις μαστούρες, πήγε και έπαιξε στο καζίνο και έχασε 250,000$. Τρομοκρατημένη από το υπέρογκο ποσό κατάλαβε ότι ο μόνος τρόπος για να πολεμήσει τα χρέη που θα την άφηναν με ένα βρακί (που δεν θα φορούσε κιόλας.. να της έμενε τίποτα να 'χει να "πιει" καλά θα 'τανε...), ήταν να πει "μα δεν έχω... Τι πρέπει να κάνω για να με βοηθήσει κάποιος?", γνωρίζοντας ήδη την απάντηση...Ω του θαύματος εμφανίστηκε ένας τζογαδόρος και της είπε "Αν μου κάτσεις, μάνα μου, θα καθαρίσω εγώ για πάρτη σου". Η Pam δίστασε. Ήταν κορίτσι με αρχές, δεν έκανε τέτοια πράματα. Ένα καυτό δάκρυ κύλησε στα φουσκωμένα της βυζιά που έχουν φτάσει ως τα φρύδια με την ανόρθωση. "Δεν έχω άλλη επιλογή... Κρετίνε... Με εκμεταλλεύτηκες τη δύσκολη στιγμή" αναφώνησε λίγο πριν σκύψει για το ξεχρέωμα...Φημολογείται ότι η Pamela ακόμα δεν έχει ξεπεράσει το σοκ και από πανικό γδύνεται όποτε δει άντρα. Όχι γιατί είναι τσούλα... Χρήζει ιατρικής βοήθειας! HELP!